Шешімдерді қолдану туралы мақалалар

Болжалды техникалық қызмет көрсету қалай негізгі ағымға айналды
Бес жыл бұрын болжамды техникалық қызмет көрсету дүние жүзінде небәрі 1,5 миллиардқа тең болды. Жүйелердің көпшілігі дербес жұмыс істеді және үйлесімділік пен түсініктің болмауына байланысты технологияның артықшылықтарын шектейтін «DIY» типті деректер туралы шешімдерден тұрады.

Істен шыққан өнеркәсіптік техниканың қызмет ету мерзімін ұзарту талабына байланысты, болжамды техникалық қызмет көрсету саласы алдағы бірнеше жылда тез өседі деп күтілуде. Активтердің жұмыс уақытын барынша көбейту және бір мезгілде техникалық қызмет көрсету шығындарын азайту талабы сұраныстың артуына байланысты. Өнеркәсіптік зауыттарда болжамды техникалық қызмет көрсету тиімді болуы үшін сақталуы тиіс қатаңырақ ережелер, ережелер мен стандарттар болды. Нәтижесінде болжамды техникалық қызмет көрсету жұмыс орнындағы маңызды құрал болып табылады.

Сонымен қатар, машиналарда, автомобильдерде, өндіріс орындарында және басқа да қатты жабдықтар салаларында датчиктердің таралуының өсуі болжамды болашақта дүниежүзілік болжамды техникалық қызмет көрсету нарығын ынталандырады деп күтілуде.